diciembre 11, 2006


¿Cuál es el origen de la legislación española sobre el uso de la bandera nacional?, según el AVUI, el origen es golpista:


AVUI: “És simptomàtic que les Corts espanyoles aprovessin la llei 39/1981, que regula l'ús de la bandera d'Espanya, tan sols mig any després de l'intent de cop d'Estat del 23 de febrer de 1981.”. “La llei sobre la bandera espanyola va ser, doncs, una de les derives que va prendre la legislació posterior a la presa del Congrés de Diputats pel tinent coronel Antonio Tejero pel que fa al desplegament autonòmic de l'Estat”

Quince años de campaña: ”La campanya Un país, una bandera, des de principi dels anys noranta, fa una crida als municipis del Principat per tal que posin únicament la bandera catalana a l'asta del balcó de l'ajuntament el dia 11 de setembre i demanen que no n'hi hagi cap més la resta de l'any".

ERC está sujeta al cumplimiento de la Ley, “si así se lo piden”.

"nosotros (ERC) sólo tenemos una bandera, que es la catalana, lo que no quita que haya una ley vigente y que ERC no queda al margen de tener que cumplirla si así se nos pide"

2 comentarios:

Anónimo dijo...

"La bandera espanyola no és la nostra, perquè va entrar al país per la força de les armes". Uriel Bertran, diputat d'Esquerra al Parlament.
http://www.e-noticies.com/actualitat/la-bandera-espanyola-va-entrar-al-pa%eds-per-les-armes-15329.html

Anónimo dijo...

La bandera española, mientras no cambie la Constitución, es la bandera de todos los españoles, incluídos los separatistas de cualquier comunidad española.
Que la acepten o no, es problema de cada uno, pero que sepan que son mayoría los que quieren y respetan a su bandera.
Y si se produjera una involución, son etos separatistas, como Ezquerra, los primeros que ponen el pie en polvorosa, y eso se comprobó en la anterior guerra civil, huyendo como conejos, y ahora de que presumen? a quienes quieren engañar de nuevo?